#1 2008-06-16 19:19:00

Morteo

lampart

8264426
Skąd: Rybie
Zarejestrowany: 2008-06-05
Posty: 30
Punktów :   

Przedstawmy się

Nie wiedziałem gdzie to walnąć więc wrzuciłem tutaj.

A więc chcę abyśmy trochę bliżej się poznali mówiąc coś o sobie w realnym świecie bo przecież WoW'em nie możemy cały czas żyć .

Mam na imię Przemek i mieszkam na Rybiu pod Warszawą. Obecnie zajmuje się nauką (no narazie  do wrześnie będę miał spokój ). Mam 16 lat i zamierzam iść do XXVIII LO im. Jana Kochanowskiego w wa-wie do klasy matematyczno-informatyczno-fizycznej. Oprócz tego zajmuję się graniem w gałę (od niedawna gram w klubie a co ;]). W WoW'a gram już od jakiegoś roku ale nie osiągnąłem jeszcze nic szczególnego, może przez pecha do serwerów (pierwsze pół roku męczyłem się na Avalonie a potem nie mogłem się jakoś odnaleźć). Jak mogę dopinguję Legię, lecz ostatnio niestety to porzuciłem (osoby interesujące się polską ligą wiedzą o co chodzi ehh ;/). Grając lubię słuchać rocka głównie utwory zespołu Reveille.

No to chyba tyle o mnie a teraz może coś o was .

Offline

 

#2 2008-06-20 14:43:31

Undeadminion

Administrator

Skąd: Olsztyn
Zarejestrowany: 2008-06-05
Posty: 45
Punktów :   
WWW

Re: Przedstawmy się

Real u mnie wyglada w sumie nieciekawie. Mieszkam w Olsztynie ale pochodze z Lomzy(podlaskie). Skonczylem plastyka potem byl epizod na UKSW w wawie - historia sztuki. Obecnie jestem na 3 juz w sumie roku socjologii zaocznej. Moja pasja jest grafika komputerowa i rysunek http://pawulonmocz.digart.pl/digarty/ - tu macie probke tego co potrafie. W wolnych chwilach oprocz wowa lubie pochasac na lonie natury. Grm na gitarze klasycznej - to mnie odpreza. Zajmuje sie jeszcze amatorsko webmasteringiem. Ogolnie jestem ciekawy wszystkiego. W WoWa gram od niedawna. Ze sportu lubie szachy xD. To w sumie tyle tego tlamszenia . Taki jestem no, taki jestem. Zalezy mi na ludziach. A na imie mi Robert.


For Honor

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB